PORTFOLIO

Nederlandse TrouwBranche Organisatie

 

 

 

 

 

 

De Gouden Televizierring, de Gouden Kalveren en de Gouden Giraffen. Allemaal vakprijzen die jaarlijks ergens door terechte winnaars tijdens een gala in ontvangst worden genomen. De Dutch Wedding Awards is ook zo’n gala. Zes categorieën, zes winnaars. Allemaal ondernemers uit de trouwbranche die kans maken op deze prestigieuze prijzen.

Jeroen Smits was de presentator van de tweede editie in november 2013. Plaats van handeling; Het mooiste theater van Nederland na Carré! Het AFAS Circustheater in Scheveningen.
Opdrachtgever was in deze de NTBO, Nederlandse Trouwbranche Oorganisatie.



Bavaria:

 

 

 

 

 

 

Alle opdrachten van Bavaria zijn gekoppeld aan boekingskantoor en evenementenproducent MOOD Concepts. Met laatstgenoemde is een innige samenwerking ontstaan waaruit meerdere concepten, optredens en opdrachten per jaar uit voortvloeien.
Voor Bavaria is Jeroen Smits betrokken geweest bij de introductie en positionering van de Bavaria Dutch Dress. Beter bekend als de Bavariajurk! Een marketingcampagne die tijdens het WK voetbal van 2010 tot heel veel wereldwijde publiciteit leidde.
Naast de Dutch dress was Jeroen Smits presentator tijdens de feestelijke opening en herpositionering van het logo van Bavaria. In 2007 switchte Bavaria van logo. Dit ging gepaard met de grootste landelijke reclame actie ooit vertoond binnen Nederland.



Tennet:

 

Tennet is de grootste energieleverancier van Nederland. Tennet is sinds 2008 een vaste opdrachtgever van Jeroen Smits geworden. Ook deze realtie kwam tot stand door de nauwe samenwerking met MOOD Concepts. Jeroen Smits was presentator tijdens het enorme personeelsfeest van 2006 met als thema “Wish You Energy”( zie foto’s ). Daarnaast waren er inspiratiesessies in de vroege ochtend voor het Tennet personeel, en de serieuzere presentaties aan buurtbewoners rondom de aanleg van de Zuid West lijn in de regio Westland Zuid Holland tijdens informatiemiddagen.



24 Uur van de Reclame:

 

 

In medialand zijn er tal van prestigieuze prijzen te winnen. De televisie kent de Gouden Televizierring. De filmwereld kent de Gouden Kalveren en de reclamewereld de Effie. Tijdens de 24 uur van de reclame worden deze laatstgenoemde prijzen uitgereikt. Jeroen Smits mag vanaf 2011 reeds de presentatie op zich nemen, tijdens dit grootse evenement, van het Young Talent Class. In totaal 800 HBO studenten mogen deelnemen aan inspirerende sessies van sprekers uit de reclame en marketingwereld. Grote namen passeerden de afgelopen jaren de revue. Jeroen Smits leidde de discussie, stelt kritische vragen en is tevens verantwoordelijk voor het gehele tijdspad.



Vitens:

 

 

De grootste kraanwaterleverancier van het Oosten van het land. De show Ik Hou van Vitens werd op maat geschreven d

oor Mood Concepts. Jeroen Smits mocht de gehele centrale presentatie voor zijn rekening nemen, alsook de quiz op een snelle en humoristische manier aan elkaar spreken.



Campina:

Campina dichtbij, winnaar van de Gouden Giraffe 2013, was opdrachtgever van Jeroen Smits. De Koninklijke zuivelproducent maakte op en tijdens meerdere evenementen gebruik van de diensten van Jeroen Smits. Als presentator tijdens het genoemde Campina Dichtbij event, alsmede als presentator bij de Open Boerderijdagen. De start van het zomerseizoen.



KNVB – FIFA:

Jeroen Smits is de exclusieve stadionspeaker, entertainer en verslaggever voor alle KNVB Beachsoccer evenementen. Gekoppeld en in samenwerking met de FIFA, organiseert de KNVB jaarlijks in Nederland een internationaal groot toernooi. Ook de FIFA maakt daarbij gebruik van de diensten van spreker; Jeroen Smits.



FIVB Beachvolleyball – TIG Sports:

De grootste sportevenementen producent TIG is inmiddels opdrachtgever van Jeroen Smits.
De FIVB Beachvolleybal boekte Jeroen Smits vijf dagen als announcer en presentator tijdens de World Tour op het strand van Scheveningen.



Playboy:

Maandelijks schrijft Jeroen Smits een column in het mannenblad van Nederland!



Home Plan:

Homeplan is een stichting die bouwt voor de allerarmste in Mexico Stad. Ruim 19 miljoen inwoners moeten hun geld verdienen in een van de grootste steden van de wereld. Jeroen Smits maakte een indrukwekende, maar zeker ook aangrijpende documentaire over het wel en wee van deze stichting.

De documentaire werd genomineerd tijdens het Filmfestival categorie Docu’s



Toussaint Dinnershows:

 

Eten, drinken en genieten van prachtige muziek. In de dinnershow Heerlijk, Helder, Haags speelt Jeroen Smits koffietent eigenaar John!

Mooie verhalen, anekdotes en feiten over de stad Den Haag passeren in rap tempo de revue.